TŘÍDENNÍ VÝLET 1., 2. A 3. TŘÍDY – HORSKÁ KVILDA, KVILDA A POVYDŘÍ

Zážitky z výletu očima třeťáků

STŘEDA:

Ráno jsem se nemohla dočkat. Konečně! Čekáme na autobus. Jedeme. Kluci vynesou kufry a půjdeme do Informačního centra a na jeleny. S holkami jsme se domluvily, že budeme spolu na pokoji. Mále jsme měly WC s klukama. Zabrala jsem palandu. Viki taky. Terezka spala dole.

KLÁRA APPELTOVÁ

Moc se mi vstávat nechtělo, ale těšila jsme se na výlet. Měla jsem lupínky s mlékem k snídani. Odjeli jsme v 8:30 autobusem. Sedla jsem si dopředu a jeli jsme. Jeli jsme asi tak hodinu, moc se mi líbily vesnice, lesy, louky, města a jiné krajiny. Přijeli jsme na Horskou Kvildu a silní kluci vynesli kufry, ale jen k hotelu. A jeli jsme na jeleny, tam jsme jich viděli asi tak 10 kusů. Šli jsme dlouhou trať až k Horské Kvildě. Tam jsme si vybalili věci, potom jsme šli k ohni a tam jsme si opékali buřty a začali si hrát různé hry. A potom jsme šli na pokoje, měli jsme stezku odvahy. Šla jsme z Viky, moc jsem se bála a Viky asi taky. Celou cestu jsme ječely až k hotelu. A potom jsme šli do pokojů a umyli jsme se a vyčistili zuby a šli jsme spát.

ANETA KRÁLOVÁ

Vstal jsem, nasnídal jsem se a šel jsem na nádraží. Tam jsem pozdravil kámoše a čekali jsme na autobus asi půl hodiny. Přijeli jsme na Horskou Kvildu, já a kluci jsme vyndali batohy. Pak jsme jeli na Kvildu, tam jsme šli do infocentra a na jeleny. Nakonec jsme šli zpátky na ubytovnu, tam jsme si vybalili a šli jsme na večeři. K večeři byla sekaná a zákusek – buchta a čaj. Po večeři jsme šli na hřiště. Pak jsme šli zpátky na ubytovnu a tam jsme s Honzou, Martinem, Tomem, Tomášem a se mnou hráli – Prší. Večer jsme šli péct buřty a hráli jsme fotbal a šli jsme spát. Potom jsme šli stezku odvahy, byl tam vlk a ježidědek a po stezce jsme šli spát.

KRYŠTOF ČESÁNEK

ČTVRTEK:

Ráno jsme se probudili a šli jsme na rozcvičku, když skončila rozcvička, šli jsme se nasnídat. Snídaně byla moc dobrá! Ráno jsme se připravili svačinu a pití a potom jsme vyrazili 15 km okolo řeky Vydry. Potom jsme měli hodinovou přestávku. V krámu jsme si mohli něco koupit. Když jsme přišli na ubytovnu za hodinu jsme šli do hotelu Rankl. Tam jsme měli svíčkovou a dezert a to čokoládově-vanilkovou buchtu. Když jsme přišli na ubytovnu, paní učitelka nás překvapila, že jsme strašidla a budeme strašit druháky, kteří se báli. Pak jsme šli spát.

TOMÁŠ MAREŠ

Budíček, rozcvička, snídaně. Když jsme se nasnídali, první třída se oblékla a šla ven čekat na paní Evu. My se také oblékli a čekali na pana Pavla. Mezitím dorazili druháci. Všichni jsme vyrazili na Vydru. Prvňáci šli jinudy než my. Šli jsme lesem, loukou, kolem místa, kdy se těžilo zlato, podél řeky. Byli jsme na Turnerově chatě. Fotili jsme se. Předváděli jsme různá zvířata. Navečer prvňáci odjeli a my šli na večeři. Od 19:00 do 21:00 byl táborák. Strašili jsme druháky a pak šli spát.

MICHAELA VINTEROVÁ

Ráno jsme se vzbudili a šli jsme snídat. Já jsem si dal rohlík s máslem a marmeládou, byl moc dobrý. Tak jsme se oblékli a šli jsme na výlet na Vydru. Byl moc dlouhý – 15 km. Přišli jsme na Vydru a já jsem koupil bráchovi magnet na lednici. Vyfotili jsme se a šli jsme dál. Šli jsme vedle řeky Vydry. Přišli jsme na Antýgl a dali jsme si svačinu. Potkali jsme prvňáky a hurá na hotel. Konečně! Potom jsme hráli fotbálek a šli jsme spát. Paní učitelka pro nás přišla, abychom šli na stezku odvahy.

JAN HOŘEJŠ

PÁTEK:

Druhý den jsme šli necelé dva kilometry. Sledovali jsme veverku na stromě, jak skákala po stromě. Zkoumali jsme trus. Koukali jsme se v lese jak sní zvířata šišku. Třeba jako myšice obecná nebo veverka obecná. Zkoumali, kdo bydlel v noře, kterou jsme našli. Pak jsme se sbalili a hurá domů autobusem.

MARTIN ČTVRTNÍK

Ráno rozcvička a dobrá snídaně a volný čas. Potom učebna, kde bylo něco o zvířatech. Balení, svlékání postelí a loučení. Odjezd na Vacov a z Vacova domů.

ELIŠKA ROJÍKOVÁ

Poslední den jsme šli po stopách zvířat a na polévku. Chvíli jsme strávili na hřišti a pak už nás autobus odvezl zpět do Vacova.

JINDŘICH ŠPEJZL

PODĚKOVÁNÍ

Velké poděkování pekárně NoVy Vacov za poskytnutí autobusu a za vynikající, křupavé rohlíky k snídani a výborný, měkký chléb na svačinu.

Dále děkujeme panu Jiřímu Makasovi za jeho vstřícné zajištění odvozu na Horskou Kvildu a zpátky.

Naše poděkování patří mamince a tatínkovi Tomáše Marešů za poskytnutí svítících tyčinek, které byly báječným doplňkem při stezce odvahy.