Lyžařský kurz Lipno 2014

[SinglePic not found]V neděli 26. 1. 2014 jsme se sešli na autobusovém nádraží ve Vacově. Všechny batohy, tašky, lyže a prkna naskládali do dodávky panu Vlčkovi a čekali na pekárenský autobus. Pan Potužník během chvíle přijel a my mohli vyrazit na Lipno. Na Lipně jsme se ubytovali na osmilůžkových pokojích v chatě Lanovka přímo pod sjezdovkou a vyrazili na obhlídku terénu. V půl šesté byla večeře a poté krátká beseda o bezpečnosti na svahu a seznámení s režimem dne. Každý den byl budíček v 7:00 a večerka ve 22:00 (po domluvě i déle).

V pondělí ráno jsme se nasnídali a v půl deváté vyráželi na svah. V plánu bylo společně projet celý areál a seznámit se s terénem. Hned při první jízdě čtyřsedačkou nahoru, upadly Ivetě Albrechtové obě dvě lyže. Celé dopoledne se lyžovalo a po jedenácté hodině jsme se přesunuli na oběd. Po obědě byl více než hodinu polední klid. A poté zpět na svah a do 16:00 lyžování. Podvečer jsme trávili na pokojích, sledovali filmy a měli prostor pro kraviny. Okolo šesté byla večeře. Takhle to chodilo každý den.

Ve středu byl odpočinkový den. Ráno se šlo ještě normálně lyžovat. V 11:00 proběhla přednáška na horské službě a poté oběd a dlouhý polední klid. Odpoledne jsme šli společně se školou ze Strakonic do aquaworldu a tam dělali různé blbosti. Po večeři vyrazili někteří na večerní lyžování a zbytek šel bobovat na igelitkách. Ve čtvrtek večer jsme si na chatě v klubovně promítli fotky a videa z kurzu a poté byla diskotéka.

V pátek ráno jsme si sbalili věci a šli na dopoledne lyžovat. Po obědě jsme naskládali věci do dodávky a nasedli do autobusu. Při cestě zpátky se trochu všichni trochu pokreslili lihovkou. Kluci měli knírky a holky kočičí fousky. Okolo čtvrté jsme přijeli na Vacov, udělali si poslední společné foto a rozutekli se za rodiči. Lyžařský kurz se nám moc líbil a všichni si ho náramně užili.

Na lyžařském kurzu jsme také natočili nějaká videa – ta budou publikována postupně. S naší úvodní fotkou jsme se přihlásili do soutěže o školní výlet zdarma. Hlasovat pro naši fotografii můžete přes facebookové stránky chaty Lanovka. Děkujeme